کشف سوخت قاچاق در راور 

فرمانده انتظامی شهرستان راور از کشف ۲۹ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.

سرهنگ محسن شیخ زاهدی گفت: ماموران ایست و بازرسی شهرستان راور هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه تانکر حمل سوخت را جهت بررسی متوقف کردند.


وی افزود: در بازرسی از این تانکر ۲۹ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف و از ادامه تردد آن به سمت شرق کشور جلوگیری شد.


فرمانده انتظامی راور با اشاره به انتقال این محموله سوخت به شرکت نفت بیان کرد: راننده این تانکر نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

صحبت با موبایل منجر به تصادف مرگبار جوان موتورسوار 

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: سرعت بالا و استفاده از موبایل هنگام تردد با موتورسیکلت منجر به فوت یک جوان ۱۸ ساله که تک فرزند پسر یک خانواده بود، شد.


رئیس پلیس راه شمال استان در این خصوص گفت: پسر جوانی که با موتورسیکلت به همراه جوانی ۱۸ ساله در یکی از محور‌های برون شهری محدوده هفت باغ در حرکت بود علاوه بر سرعت بالا مشغول صحبت با تلفن همراه نیز می‌شود و به شدت با یک دستگاه کامیون پارک شده کنار جاده برخورد می‌کند.


سرهنگ علی رضایی افزود: متاسفانه جوان ترک نشین که ۱۸ سال سن داشته و تنها فرزند پسر خانواده نیز بوده به رغم حضور و تلاش‌های مرکز فوریت‌های پزشکی به دلیل شدت ضربات وارده به سر، جان خود را از دست می‌دهد.


رئیس پلیس راه شمال استان در خصوص این حادثه مرگبار به موتورسواران هشدار داد و از آنان خواست ضمن رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه، هیچگاه از استفاده از کلاه ایمنی غافل نشوند و هنگام تردد با وسایل نقلیه با تلفن همراه صحبت نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار